۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۶

امام جمعه کرمانشاه در واکنش به اهانت به سردار دل‌ها:

مراقب نفوذ فرهنگی دشمن در عرصه آموزش باشیم

مراقب نفوذ فرهنگی دشمن در عرصه آموزش باشیم

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به توهین یکی از کارکنان دانشگاه رازی به سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، گفت: مراقب نفوذ فرهنگی دشمن در عرصه آموزش باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما در نشست فرهنگ ایثار و شهادت که ظهر امروز در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد با بیان اینکه دشمنان قصد نفوذ و تغییر فرهنگ ما را دارند، اظهار کرد: مسئله فرهنگ بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه شود، لذا مقام معظم رهبری دائماً در مناسبت‌های مختلف به مسئله فرهنگ می‌پردازند.

وی با اشاره به فرمایشات دیروز مقام معظم رهبری، بیان کرد: ایشان در دیدار با خانواده سردار شهید سلیمانی، شهید بزرگوار را به عنوان یک الگو و رمز انقلاب اسلامی معرفی کردند.

امام جمعه کرمانشاه به توهین یکی از کارکنان دانشگاه رازی به شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: این شخص به این شهید بزرگوار اهانت کرده و برای کسی که منافقین و رسانه‌های خارجی مانند بی بی سی عزادار او هستند، یقه پاره می‌کند.

آیت الله علما با اشاره به پروژه نفوذ دشمن در عرصه آموزش و فرهنگ کشور، افزود: همین کافی است که بفهمیم قضیه از چه قرار است که این شخص با حریم شکنی به خود اجازه چنین غلط‌هایی را می‌دهد.

وی ادامه داد: زمانی که این قضایا پیش می‌آید همه ما وظیفه داریم با آگاهی و بصیرت بیشتر، هوشیار تر عمل کنیم و اجازه ندهیم هر کس هر چه خواست بگوید و انجام دهد.

آیت‌الله علما با بیان اینکه امام خمینی (ره) انقلاب را مانند یک بچه تازه متولد شده مراقبت و مواظبت می‌کرد، تأکید کرد: ما وارثان خون شهدا هستیم و باید تا آخرین نفس دنبال رو راه شهدا و حافظان انقلاب باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه پیش از رفع تحریم‌ها باید به فکر خنثی کردن آن باشیم، گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات دیروزشان بر اتحاد ملت ایران خصوصاً اتحاد بین سران سه قوا و نیز اعتماد نکردن به کشورهای خارجی تاکید کردند.

وی بیان کرد: نباید منتظر رفع تحریم‌ها باشیم، باید تکیه ما بر ظرفیت و توانایی‌های داخلی باشد که این تکیه بر خود تأثیرات مثبتی در همه حوزه‌های کشور دارد.

کد خبر 5098375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha